Doprava a platba
Doprava a platba
Zboží můžete získat následujícími způsoby:
- prostřednictvím dopravní společnosti Zásilkovna - Doručení domů - 99 Kč
- prostřednictvím dopravní společnosti Zásilkovna - 69 Kč
- prostřednictvím dopravní společnosti Zásilkovna – doprava zdarma při objednávce přesahující částku 2.500 Kč - poplatek za dobírku zůstává.
- osobní převzetí na naší provozovně na adrese: Hosín 93, Chýňava, 373 42 Hosín - zdarma
Nabízíme následující způsoby platby:
- platba dobírkou - poplatek 23 Kč
- bankovním převodem
- pomocí platebních karet prostřednictvím platební brány.
Zboží dodáváme jen v rámci České republiky.
Balík obsahující alkoholické nápoje je oprávněna převzít pouze plnoletá fyzická osoba, tedy osoba, jež dovršila 18 let. Při převzetí zboží od přepravce bude kupující vyzván k prokázání plnoletosti předložením občanského průkazu nebo jiného dokladu totožnosti. Zaměstnanec přepravních služeb, který zásilku dodává, bude při předání zásilky plnoletost kontrolovat.
Termín dodání
Termín dodání závisí na způsobu platby a dopravci - při běžném provozu objednávky zpracováváme a odesíláme následující den po zaplacení a termín dodání je tedy maximálně 3 pracovní dny.
Storno objednávky, reklamace a vrácení zboží
Pokud objednávku neuhradíte do 7 dnů, bude zboží uvolněno k dalšímu prodeji.
V případě, že objednávku ještě před doručením chcete stornovat, kontaktujte nás přes email info@zamecky-lihovar.cz nebo na telefonu 602 874 112.
Pokud vám zboží již bylo doručeno a vy se rozhodnete pro jeho vrácení, máte právo jej vrátit bez udání důvodu do 14-ti dnů a to následujícím způsobem:
Obratem nás informujte prostřednictvím emailu info@zamecky-lihovar.cz .
Nepoužité zboží nám odešlete do 14-ti dnů po obdržení zásilky a to s neporušenými kolky (v případě dárkového balení včetně dárkové krabičky).
Po doručení nepoškozeného zboží vám vystavíme dobropis a obratem zašleme celou částku za zboží zpět na vás účet.
Poškozené zboží při přepravě
Reklamovat nelze zboží poškozené při dopravě od prodávajícího k zákazníkovi. Za poškození zboží v tomto případě nese odpovědnost dopravce. Povinností zákazníka je zkontrolovat stav balení při převzetí. Pokud je obal porušený či neodpovídá uvedená váha balíku, je doporučeno balík od přepravce nepřevzít a vrátit nazpět. Reklamaci u přepravce zařídíme sami.