Doprava a platba

Doprava a platba

Zboží můžete získat následujícími způsoby:

  • prostřednictvím dopravní společnosti Zásilkovna - Doručení domů - 99 Kč
  • prostřednictvím dopravní společnosti Zásilkovna - 69 Kč
  • prostřednictvím dopravní společnosti Zásilkovna – doprava zdarma při objednávce přesahující částku 2.500 Kč - poplatek za dobírku zůstává.
  • osobní převzetí na naší provozovně na adrese: Hosín 93, Chýňava, 373 42 Hosín - zdarma

Nabízíme následující způsoby platby:

  • platba dobírkou - poplatek 23 Kč
  • bankovním převodem
  • pomocí platebních karet prostřednictvím platební brány.

Zboží dodáváme jen v rámci České republiky.

Balík obsahující alkoholické nápoje je oprávněna převzít pouze plnoletá fyzická osoba, tedy osoba, jež dovršila 18 let. Při převzetí zboží od přepravce bude kupující vyzván k prokázání plnoletosti předložením občanského průkazu nebo jiného dokladu totožnosti. Zaměstnanec přepravních služeb, který zásilku dodává, bude při předání zásilky plnoletost kontrolovat.

Termín dodání

Termín dodání závisí na způsobu platby a dopravci - při běžném provozu objednávky zpracováváme a odesíláme následující den po zaplacení a termín dodání je tedy maximálně 3 pracovní dny.

Storno objednávky, reklamace a vrácení zboží

Pokud objednávku neuhradíte do 7 dnů, bude zboží uvolněno k dalšímu prodeji.

V případě, že objednávku ještě před doručením chcete stornovat, kontaktujte nás přes email info@zamecky-lihovar.cz nebo na telefonu 602 874 112.

Pokud vám zboží již bylo doručeno a vy se rozhodnete pro jeho vrácení, máte právo jej vrátit bez udání důvodu do 14-ti dnů a to následujícím způsobem:

Obratem nás informujte prostřednictvím emailu info@zamecky-lihovar.cz .

Nepoužité zboží nám odešlete do 14-ti dnů po obdržení zásilky a to s neporušenými kolky (v případě dárkového balení včetně dárkové krabičky).

Po doručení nepoškozeného zboží vám vystavíme dobropis a obratem zašleme celou částku za zboží zpět na vás účet.

Poškozené zboží při přepravě

Reklamovat nelze zboží poškozené při dopravě od prodávajícího k zákazníkovi. Za poškození zboží v tomto případě nese odpovědnost dopravce. Povinností zákazníka je zkontrolovat stav balení při převzetí. Pokud je obal porušený či neodpovídá uvedená váha balíku, je doporučeno balík od přepravce nepřevzít a vrátit nazpět. Reklamaci u přepravce zařídíme sami.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení